W razie potrzeby możliwe jest wysyłanie z systemu automatycznych powiadomień email na temat wniosków urlopowych. Domyślnie powiadomienia są wyłączone, aby nimi zarządzać, należy w menu po lewej stronie wybrać opcję " Powiadomienia". Następnie zaznaczyć pole wyboru przy wybranych powiadomieniach i zatwierdzić wybór przyciskiem zapisz. Dostępne są 3 rodzaje powiadomień.
W chwili złożenia wniosku przez dowolnego pracownika w organizacji, zostanie wysłane powiadomienie do wszystkich mających przypisane uprawnienie "Kadry". Więcej na temat uprawnień możesz przeczytać w zakładce "Uprawnienia".
W chwili złożenia wniosku przez pracownika, zostanie wysłane powiadomienie do wszystkich przełożonych, do których pracownik został przypisany. Więcej na temat przypisywania pracowników możesz przeczytać w zakładce "Struktura organizacyjna".
Pracownik zostanie powiadomiony o decyzji, gdy jego wniosek zostanie rozpatrzony